känsla.


Behöver jag nämna att det är alldeles underbart att somna till sommarregn?
Gjorde just det för ca en halvtimme sen. Satte mig på altanen, under taket,
fällde bakåt stolen och lyssnade till regnet, slumrade till. Fyfan vad det luktar
gott också:D Och alldeles ljummet ute:p Fan vad jag känner mig.... uhm....
typ... Ocool ? Men vafään skönt som fan. Rekomenderas. Känns hälsosamt
o sova ute på nåt sätt:D Haha på tal om det... Jag och Felicia sov ute på min
studsmatta förra sommarnx) Lr snarare... höst? Ngnstans vid aug-sep. Haha
skönt på kvällen men kallt som fan när vi vaknade. Men man ska nog göra det
mitt på sommarn:D Underbart!

Förhoppningsvis blir det tältning ute på Gardis här nån dag med alla flicksen o lite folk
också. Underbart kul:D Grillfest o grejer på kvällen:) Massa skoj ska vi ha. Bada nattbad
och grilla på stranden:''D

/S

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va ja längtar !!! :D:D

2008-07-07 @ 10:40:48
URL: http://sassabrassa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0