Dressyrkurs på Bergahästen

Happ idag var första dagen på 3 dagars dressyrkurs i
stallet:) Red Farucco, och jag tror aldrig att det har gått
så bra på Farucco för mig som det gjorde idag. Jobbade
med böjningar, tempoväxlingar och sånt där. I morgon
blir det väl lite olika galoppfattningar och såna där saker.
Näjjs. Det är jävligt bra att gå igenom viktiga saker, även
saker man redan gör annars, o.s.v. Dressyren kräver ju
en bra grund, iof gör ju all ridning det. Viktigt viktigt. Men
men:)

Fick också lite tid till att mysa med Capritxos, Duque och
lite andra hästar efter dagens ridpass:) Har verkligen sak-
nat stallet under dom veckorna jag inte har vart där. Unde-
rbart att vara tbx, iaf för denna veckan:)


Farucco efter ridpasset:)


Myspojken Capritxos:)<3


Orlando (olle) :) Den hästen är myspys<3


Duque, alltid lika underbar:) Vackra sak<3


Capritxos igen^^ Han blir så jäkla svartsjuk om man vänder ryggen till och
gosar med hästen mitt emot;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0